niedziela, 15 kwietnia 2012

Reklamacje produktów IKEA zakupionych w naszym sklepie internetowym.

Bogata oferta produktów IKEA oraz wysoka jakość obsługi klienta sprawia, iż w całym procesie zakupów
najsłabszym ogniwem stają się firmy kurierskie. Wybór spośród 1600 produktów w różnych kategoriach w których niejednokrotnie znajdziecie takie przedmioty jak lustra, witryny z szybami, szklane półki, szklanki, kieliszki i zastawy stołowe stawia przed nami kolejne wyzwania. Nasz dział pakowania produktów zabezpiecza wszystkie paczki bardzo starannie w taki sposób aby podczas normalnego transportu towar nie uległ uszkodzeniu. Jednak niedbałość pracowników firm kurierskich prowadzi czasami do uszkodzenia towaru.

W tej sytuacji nasi klienci zobowiązani są do:
- sprawdzenia w obecności kuriera przesłanego towaru (uszkodzeń mechanicznych opakowania oraz po rozpakowaniu uszkodzeń produktów)
- w przypadku stwierdzenia uszkodzenia spisania protokołu uszkodzenia towaru w obecności kuriera
- jeśli dysponujecie aparatem fotograficznym, będziemy wdzięczni za przesłania zdjęć opakowania oraz zdjęć produktów.
- kontakt z naszym działem obsługi klienta

Jakie przedmioty są narażone na uszkodznia:
- meble, szczególnie narożniki i płyty
- komody ze szklanymi elementami
- regały
- zastawy stołowe
- ramki na zdjęcia wykonane ze szkła

Tagi:
IKEA, meble,